Ελληνικό καθεστώς για τις ΜΜΕ της Θεσσαλίας – SA.115247

Η Ελλάδα θέσπισε, βάσει των άρθρων 18 και 19 του ΓΑΚ 651/2014, καθεστώς για την ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης και της ανταγωνιστικότητας των ΜΜΕ και δημιουργίας θέσεων εργασίας στις ΜΜΕ, μεταξύ άλλων μέσω παραγωγικών επενδύσεων (ΕΤΠΑ)

Οι ελληνικές αρχές θέσπισαν, βάσει των άρθρων 18 και 19 του ΓΑΚ 651/2014, καθεστώς για την ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης και της ανταγωνιστικότητας των ΜΜΕ και δημιουργίας θέσεων εργασίας στις ΜΜΕ, μεταξύ άλλων μέσω παραγωγικών επενδύσεων (ΕΤΠΑ).

Σκοπός του καθεστώτος είναι η προώθηση της εξωστρέφειας των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας μέσω της ενίσχυσης της συμμετοχής τους σε εμπορικές εκθέσεις που διοργανώνονται στην Ελλάδα, στην Ευρωπαϊκή Ένωση και σε τρίτες χώρες. Οι περισσότερες επιχειρήσεις λόγω του μικρού τους μεγέθους δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε εθνικές, κλαδικές ή διεθνείς εκθέσεις στις οποίες κατά κανόνα παρουσιάζονται οι σύγχρονες τάσεις και οι καινοτομίες στα προϊόντα και στις υπηρεσίες.

Το καθεστώς καλύπτει τις δαπάνες συμμετοχής των επιχειρήσεων σε εκθέσεις και στοχεύει στην προβολή, ενημέρωση και δικτύωση με άλλες επιχειρήσεις που λειτουργούν στον ίδιο κλάδο σε εθνικό επίπεδο ή διεθνώς, με τελικό προσδοκώμενο αποτέλεσμα την αύξηση του κύκλου εργασιών τους.

Ο ετήσιος προϋπολογισμός του καθεστώτος ανέρχεται σε 666.666 ευρώ. Επί του συνολικού προϋπολογισμού, ποσό 1.700.000 θα διατεθεί από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης. Το καθεστώς θα έχει διάρκεια έως την 31η Δεκεμβρίου 2026.

Η μέγιστη ένταση της ενίσχυσης ανά δικαιούχο ανέρχεται α) στο 50% των επιλέξιμων δαπανών για συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ΜΜΕ και β) στο 50% των επιλέξιμων δαπανών για συμμετοχή ΜΜΕ σε εμπορικές εκθέσεις.

keyboard_arrow_up